Tuesday, March 1, 2011

Huhu.. teringat masa kecil!

Assalamualaikum semua dan salam satu blogger!

korang semua mesti ada memori pahit dan manis masa kecil kan3
Waktu kecil dulu aku seorang yang sangat buas kalau korang semua nak tau
tiap2 hari ada jew luka baru dekat kaki atau tangan aku..hehe..
Aku ingat lagi lagu yang mak aku selalu pasang 
waktu aku nak tidur
tajuk lagu tu
PUFF THE MAGIC DRAGON
Dengar jew lagu tu mesti aku tidur nyerr 
smpai skrang melekat lagi lagu tu dalam
kepala hotak aku nie!



ha dekat atas tu la lagu nyerr!
Enjoy k!

4 comments:

  1. salam ziarah..da follow cni..
    alamak sy pon nakal gak tp tade pon lullaby..jeles aih =p

    ReplyDelete
  2. kenangan masa kecik dulu plg syok main ngn kwn2 kat kg bawah pokok rambutan.. hihi rindu sgt ms tu..

    ReplyDelete
  3. sweetnyer lagu ni,,kiter msa kecik pon luka2,,smpai skrg byk duit syiling jdi hiasan kat kaki nh,,kenangan 2,,x bole kasi hilang,,ha3,,

    Lantak p la trafik

    ReplyDelete

Jom Klik...