Friday, February 11, 2011

Ha! Rasakan kau...

Assalamualaikum semua... Sehat x? Harap korang sehat la yerr!
Sini korang aku ada cerita menarik.. hehe
Kemarin kucingku telah membuat satu perkara yang menyakitkan hati...
Ada kew patut dia koyakkan tugasan aku...
Aku pon apalagi, naik berang laa..
Penat aku nak buat ,senang2 jew dia koyakkan..
untuk mengelakkan benda nie tejadi lagi sekali,
aku pon mendapat penyelesaiannya.. ha nak tahu macam mana?
Jom tengok gambar!





Ha inilah alternatifnyerr...
Kita gantungkan saja dia di tempat yang tinggi!
(rasakan kau.. Duduk kau diatas tu sampai aku siap
buat semula tugasan aku... X reti dok diam sangat kan!)

19 comments:

  1. comeynye kucing nie...tp nape dok dlm beg...dye xde umah ke???

    ReplyDelete
  2. cute tol kucing tu...comei2,,,,,,,

    ReplyDelete
  3. haha..tomey je..hehe..mmg kne gntung cm tu..kalau tak t dia kacau kite wt keje..

    ReplyDelete
  4. NURUL NADIAH MAMAT ::> Biarkan dye.. nakal sngt!

    IeDa_IsHiDa88 ::> hehe..

    Valentine ::> Besor tp nakal

    hawiz ::> ehehehe!

    misyamissyou ::> a'a betol tu..

    ReplyDelete
  5. RaNiA ::> hehe ^_^

    KinosKoko ::> huhu

    ReplyDelete
  6. alala..comeynya..lompat jela meow,klu x msti dia tkot tnggi kn.

    ReplyDelete
  7. hahaha.. kesian kucing tuh.. patot di hukum!!

    ReplyDelete
  8. Miecyber ::> hehe!

    ~aYeeN & SuE~ ::> biarkan dye...

    SyahmiFikri ::> mmg patut!

    ReplyDelete
  9. ala sian kat dia, jangan le marah dia tu...

    ReplyDelete
  10. montel je kucing ni.pandai jage..name ape?

    ReplyDelete
  11. cian kucing tu..
    hehehe..

    tula..nakai sangat kan dah ken..
    hehehe.. comey. :P

    ReplyDelete
  12. kesiannya...
    garangnya tuan dia ni...err..kucing ni nama apa??comel giler..kalu dapat ni,peluk x mo lepas...hik3

    ReplyDelete

Jom Klik...