Tuesday, February 1, 2011

Ehmmm Sedapnyerrr....

Hihihi.. hari nie aku g pasar malam..
*mesti ada yang cakap: ala poyo laa mamat nie p pasar malam pon nak gitau 
ok, berbalik pada topik... dekat pasar malam tadi aku 
tengok bermacam2 benda ada kat sana.....
Ada pizza.. bihun sup.. laksa.. ayam... (Ha terliur cepat)  n banyak lagi....
Apa yang paling menarik perhatian aku ialah.........
he nak tau benda apa? 
tak payah laaa....
Nak tau jugak... Ok mai aku gitau 
Tengok gambar kat bawah tu..
Ha kuih tepung talam pelbagai perisa dengan kentang spring!


Mmmmm sedapnyerr... korang nak jugak ke?
nak p laaa beli hehe...
Satu RM 2.00 jew...
Rasanyerr mmg sedap gilerrrr....... 
makan satu x cukup sebab tu aku beli dua..hehe.. (^_^)
ha tunggu apa lagi .. cepat la p beli...
lambat habez.. hehe!

35 comments:

  1. sokong.. mmg sedap giler..
    lagi asli
    hnya terdapat di pasar malam jaa..hehe

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaa...mauu satuu..ehh x..mauu 3 laa..baruu ckupp..hehehhee

    ReplyDelete
  4. owh tidaakk..kalah mknn yg aku bru mkn td haha

    ReplyDelete
  5. x peenaaahhh teraaaiiii.,
    walaopon depan umah salu ade org bukak gerai jual mende nih :P

    ReplyDelete
  6. Mmg best gi Pasar Malam.. mcm2 ader. All the best to you, Wan..

    ReplyDelete
  7. dah pernah makan jugak. sedap weee :)

    ReplyDelete
  8. aduss bro baru je~ balik pasor malam jugak. rangka ayam, ayam golek, kebab semua aku bedal. haha

    ReplyDelete
  9. dah pernah makan . tapi ada kekurangan die . banyak minyakk . mcm makan minyak plak .

    ReplyDelete
  10. terliur tgk...ayoyo kena pi cari laa kat psr mlm pas nie..^_*

    ReplyDelete
  11. hawiz ::> nanak g beli sendiri haha!

    nabila izyani ::> hehe..

    eka ::> memag sedap gler..

    ReplyDelete
  12. IeDa ::> cuba cari dekat pasar malam!

    cik Dil ::> boleh abez ke sampai 3! hehe

    kamarukom ::> Hehe

    ReplyDelete
  13. chuu ::> try laa skali..

    Rosmawati Yusof ::> betul2

    nada ::> Sedap hingga menjilat jari!

    ReplyDelete
  14. r-5 ::> hehe ^_^

    iLa VaNiLLa ::> g la beli dekat pasar malam.. huhu

    Bella Luna ::> Skali skala x salah kn?

    black butterfly ::> g cari cepat!

    ReplyDelete
  15. menariknye makanan tu...
    buat rasa lapar je baca entri ni..huhu

    ReplyDelete
  16. Ooo spring potato, saya dah pernah makan, memang sedap sebab di sapu dengan mayonis sekali

    ReplyDelete
  17. Gila Babies SEdappppppppppppppppppppp!

    ReplyDelete
  18. kentang springg memang laa sedappppp

    ReplyDelete
  19. sumpah sedap benda ni..
    hahaha
    kat penang slalu beli
    :D

    ReplyDelete
  20. mmg sedap pun...
    slalu je nmpk kwn2 bli kt pasar di uitm.
    so penah la rse skali je...:)

    ReplyDelete
  21. kentang spring tu sodap ! perhhh memang tak cukup satu. nak dua. heee

    ReplyDelete
  22. kentang ni byk kt pasar malam chglun.....tp penah try lg..hehe

    ReplyDelete
  23. ermmm
    nyum nyum
    sedapnyer twist potato nie, kalu kat tempat Manja study, rm 1.00 pun boleh dpt, tu kat pasar mlm, kecil la

    ReplyDelete
  24. best gile dpt mkn kentang spring tuh !! >,<
    nyum2...pernah rasa kentang spring tuh skali jeh

    ReplyDelete
  25. rangup kan kentang spring nih.. myna ari tu balik kampung (kedah sempat la merasa dengan adik2.. kalau tak mau kempunan juga nih tengok.. kat sini memang tak da jual lagi di pasaran.. sob3x.

    ReplyDelete
  26. sedap ni! da try daaaa! yummmy! heee;D

    ReplyDelete

Jom Klik...