Wednesday, February 9, 2011

Award follower ke 300

Hmmm... dah seminggu lebih aku berblogging nie..
akhirnya blog aku dah mempunyai 300 followers..
Fuhhh... aku ucapkan terima kasih banyak2 kepada yang sudi 
follow blog aku nie.. 
Ok aku ada award sikit untuk follower ke 300
Harap sudi terima la yerr sebab
aku ni bukan pandai sangat nak mengedit gambar..
Ok penerima award nie bernama Nelly!
Ha korang nak tengok blog dia?
tengok bawah tu
klik gambar kalau nak tengok blog dia

So ,cik Nelly harap sudi terima award kat bawah nie k!


Oleh sebab blog dia colour pink.. so aku buatlah award yang tak seberapa cantik 
nie untuk dia

1 comment:

  1. wow !!! Terima kasih ! sngat-sangat hargai !!
    =)

    thanx a lot ....

    ReplyDelete

Jom Klik...