Thursday, January 27, 2011

Yeah! Aku dah ada blog..


Aloha! semua pembaca blog mr papaya ( nama blog nie lucu cket )
Apa cer? ( cerita laaa... buat singkatan plak ) 
Ha hari ini ( 27 Januari 2011 )
Aku telah membuat satu blog 
Happy gler ( sbbb baru tau cara nak wat blog nie )
Ha, ni lah kali pertama aku menjejakan kaki ke 
dunia berblogging nie (betul tak manjejakkan kaki? ) 
Aku buat blog nie pon sebab ada orang baru ajar aku cara-cara membuat blog nie
Katanya membuat blog tak la susah
So, aku pon try la ( saja nak amik pengalaman )
Try - punya try last-last jadi jugak aku punya blog nie 
walaupun tak seberapa ELOK macam hampa ( bahasa Penang nie! ) 
punya blog.
Ok, aku pon taktau nak tulis pa dah.. satu jew aku nk pesan
Follow-follow la aku n rajin-rajin la visit k!


2 comments:

  1. Tahniah !!! selamat berblog yer ..

    nanti kalau nak chatbox lawa2, meh dtg blog baca ek ..

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih yer iPai.. insyallah saya akan visit blog awak nanti

    ReplyDelete

Jom Klik...