Saturday, January 29, 2011

Kucing Oh Kucing

Ini cerita tentang kucingku yang bermacam-macam telatahnya..
Dia nie jenis kucing yang pemalas
kerjanya cuma membuta jew...
Yang dia tau cuma makan + tidur 
Nasib baik dia menatang kalau jadi kt adik-beradik aku jaga laaa...
Gerenti da kena sekeh nyerrr..
Ha korunk nak tengok x gambar kucing yang aku cakap niee..
Ha! tengok la kt bawah tu..


kan aku dah cakap... kerjanya tidur jeww


huhuhuuhu

ha! x sopan tol

22 comments:

  1. haha, lek aa.. dah name die kucing.. x kan nak soh die pegi menanam lak. ahaha, x kene lak jadinye.

    ReplyDelete
  2. eh!! kucing kamu mcm kucing anat!!!! kaler pun sama!! cume ekor kucing anat panjang! tidor pun tak sopan jugak mcm kucing anat! heheheheh...
    anat fllow mellow kamu!!

    ReplyDelete
  3. mane ade chomot pon laa kucing ni .
    CHOMELLLLLLLLLLLL !! :DDDD

    ReplyDelete
  4. Budak Chomot ::> Jangan puji laa kucing tuu nanti dia kembang pulak hehe :p

    ReplyDelete
  5. Hazari ::> Tu leww sabar jew laaa!

    ANATI SOKI ::> Kucing awak tu malas x cam kucing kite? BTW, tq yer sbb da follow!

    Raji berkata ::> Ya betul tu!

    ReplyDelete
  6. hahaha..kucing kita sama warna laa awak.

    ReplyDelete
  7. kucing aku pun pemalas! main je keje nya.aku tgh pk cane la nak didik kucing aku u jadi rajin macam aku nih .kau rasa keje kucing ni apa? heeee

    ReplyDelete
  8. wahhh.. siap censored2 lagi tu.. kikiki
    ala tomey2 nye kucing.. :D

    ReplyDelete
  9. Matika ::> OO yeke.. hehe

    sAyOobAeQ ::> Da mmg lumrah kehidupan kucing kot untuk jadi pemalas haha :-)

    Si DauN CeRi ::> Ye la, top secret tu!

    ReplyDelete
  10. sememangnyer kucing itu comel!!!! :)

    ReplyDelete
  11. ieMa ackLes ::> itu laaa.. ish3 sape law tuannyer..!

    ReplyDelete
  12. nadzirah roslan ::> tq..yer!

    ReplyDelete
  13. comei..dulu ader gak kucing kalor nie...name dier baby..tp dh takda..mati..sedey toll..waa..

    ReplyDelete
  14. amboi... terkangkang tido.. kehkehkeh!!
    mmg tak sopan..

    ReplyDelete
  15. hawiz ::> saya tumpang simpati..

    kakngah ::> hehe..

    yahaya ::> huhu..

    ReplyDelete

Jom Klik...